JAG ÄR GLAD

Jag har fått massor med fina klappar ,Jag kan visa imon vad jag fick. Jag är jätte trött nu och ska snart sova tror jag. De kom två jätte mysko tomtar till oss och bara kom in och gav mej en choklad ask HAHA wtf . jag blev as rädd att dom skulle ta mig och stoppa mig i säcken O.O sen gick dom bara och dom sa inte ett litet ord Verkligen jätte mysko.

Imon ska jag till min Mormor och äta mat och innan de ska jag till marcus (min brors )lägenhet och hjälpa han med någon lampa som ska sättas ihop. och senare ska jag titta med pappa efter en systemkamera jag ska köpa snart.

lite bilder jag tog JÄTTE snabbt
mitt hår var lite förstört nu på kvällen



Kommentarer
Postat av: NESRIN!

god jul :D

2010-12-24 @ 23:47:55
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0