KALMAR

Hejhej , jag hann inte blogga igår, eller orkade inte hehe. jag komm nyss hem från kalmar och Mirjam och jag hade jätte skoj. Nu är alla julklappar klara och jag är jätte trött efeter dagen och de var inte en enda toatell som fungerade i hela kalmar typ så vi fick hålla oss i 2 timmar haha så jag sprang hem sen .

Imon ska jag dansa i berga men jag vill verkligen inte de har inte lusst. Känns som om att jag kommer göra bort mej totalt. Men jag får se hur de blir.

Ha en bra lördags kväll !

Ja jag vet att jag ser ut som en kanin men de är inte
så lätt att se så fin ut när man as garvar och ska le fint -.-'




Kommentarer
Postat av: MedelinSandgren

NAW HAHA TOMTEN SÖT!! :D

2010-12-20 @ 20:13:57
URL: http://medde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0