KALMAR

I todsdags åkte jag hem till Mirjam för lite filmkväll med godis och mycket skratt! Sov där och på fredagen åkte vi till kalmar för att julhandla lite, hade jätte roligt! åkte också till kalmar idag för mer julshopping  med familjen så nu har jag många julklappar som jag måste slå in!

Idag när jag vaknade såg jag att allting var vitt ute! ÄNTLIGEN! Hopppas bara det håller sig kvar till nästa lördag och på måndag blir det fotbollas tunering i skolan. Önska mig lycka till! även om jag inte ens kommer nudda bollen..

Ha en fin lördagskväll!




Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej finis ;) Vill bara påminna dig om att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg (om du inte redan har gjord det)

Ha en bra fortsätt dag =)

2011-12-19 @ 16:03:47
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0