PULKA?.. VART ÄR DU?

Imon ska hela högstadiet till aboda. Själv kommer jag inte åka skidor så de får bli pulka för mej. Även om jag inte hittar min pulka men jag får väll stå och kolla på när alla har jätte kul -.- Låter ju som att de kommer bli en toppen dag imon!? Eller inte..

Lördags kvällen var super kul med Emilia. Hahaha.. Vi nördade Wii och hade jätte kul med smink. usch så vi såg ut! och när vi skulle sova så hittar vi en spindel på väggen och får panik. så vi tog någon låda och skulle ta den och släppa ut den men så är Emilia så smart och tappar lådan så spindeln kröp ut så vi sprang in på hennes rum och stängde dörren fort. HAHA!

Nu ska jag ta en dusch. Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0