Medwohohooo gästbloggar!

KÖTTA BLOGGEN! Hur erre med erre idag dårre?
Nä nu ska vi inte va såna, jag sittar här med lissitetetteefoofofo. Hon käkar den sista godiset. den bajsn. vi har skrattat hela dagen åt ett efternamn som inte går att uttala här i sverige. DET FUNKAR BARA INTE! sen sökte vi på 118 100, och kollade vad folk hade skickat in.
Vi hittade världens längsta namn på en stad i Australien. Wow, det var långt. jag ska få MINST 300 spänn om jag klarar att uttala det. HAHA, aldrig att jag lyckas. men nu TOG HON MIN GODIS! :(
Stackars mig....
buuuuuhuuuuuuuuuu..

AJA, ni får gärna kika in på min blogg ^^
http/:medde.blogg.se

HA DET FLINTA!

lisette hälsar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0