MUSIKAL

Hejsansvejsan , Bara en dag i skolan kvar nu och sen sommarlov! Ska bli jätte skönt med sommarlov Men det känns som att bara halva 7an har gått.. Det har gått jätte fort och det känns verkligen inte som att det bara är en dag kvar! Menmen.. 

Ikväll eller snart kanske man kan säga så kommer Medelin till mig och senare ska vi kolla på 9rnas musikalen för tredje gången haha. Fast först blir det en sväng till ica för att köpa lite godis ^^

Imorgon blir det fullt upp. Skoldagen varar till 1 där vi ska ha klass kamp med dom två andra 7orna :) senare åker jag hem för att förbereda här hemma för min brors student :D Åh vad jag längtar att få äta tårta hehe..

Men nu måste jag hinna städa och fixa mig lite innan Medelin kommer :)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0