VARFÖRVARFÖR??

Dagen i oskarshamn var toppen förutom tandläkaren.. Jag hatar tändläkaren! jag har aldrig varit rädd för tandläkaren som vissa är utan jag har alltid hatat människorna som stoppar sina äckliga fingrar och petar på mina tänder! och så har jag alltid fått den värsta tandläkaren med! Den håriga gorillan som jag kallar han.. hehe, Men han ska alltid hålla på och tro att han är rolig och röra mitt hår! Hatar han!

Aja nog om tandläkare , Det blev lite shopping med eller jag köpte inget speciellt vilket jag ångrar JÄTTE mycket! jag hittade en perfekt maxi klänning som var svart! VARFÖR KÖPTE JAG DEN INTE!? Är jag för feg eller vad? ÅH! okej om någon ser en svart maxi klänning på in the mood spara den åt mig! okej? åh vad jag är arg på mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0