1 oktober

Halloj. Min vecka har ungefär sett ut så här : Förra fredagen åkte jag och Mirjam till kalmar efter skolan för att äta god mat, handla lite och se på bio. Vi såg "jag saknar dig" och den va rätt bra, jag sov över hos henne med :) Jag Har också varit hos tandläkaren två gånger som är lite mindre roligt och sen har många timmar gått åt att plugga till massa prov och sånt. I Torsdags följde jag med Emelie hem med Mirjam och Vendela med :) Ni får några bilder från det lite senare idag för jag hade faktist med mig kameran :D

Har precis kommit hem från min underbara mormor! Åt massa god mat! Hon tvingade i mig medicin med eftersom jag är sjuk fortfarande från igår .. Men det blev mycket bättre så nu känner jag mig nästan helt frisk!

Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0