LUCIA

Jag lever! wow! Har haft fullt upp den senaste veckan. Igår kväll och idag på morgonen hade vi lucia och jag fick vara tärna och det gick jätte bra. Jag var nyss och såg lucian i kyrkan nu med mirjam, jätte mysigt. Men jag kan inte fatta att jag inte har fått den här julskänslan än! Kanske är för att det inte har kommit någon snö än... gaaaahhhh!!!!! vill haaaaa snöööö! Hur mycket lussebullar och pepparkakor jag trycker i mig så kan jag inte fatta att det är lucia och om en vecka är det jul. Måste handla julklappar, vilket jag får göra på fredag då vi är lediga.

Nä, nu får jag gå och ta en dusch och sen sova efter en sjukt rolig dag som inte kunde ha blivit mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0