NYÅRSAFTON

Hade jätte kul på nyårsafton med Emilia, Vi spelade en hel del Wii på natten, vi hade inget bättre för oss .. och vid 12 var vi och kollade när några andra som skjöt raketer och vi skulle ta kort men då dog min kamera .. Åh, jag blev jätte arg .menmen, Emilia tog några fina bilder. Sen sprang vi in och tog på oss något mycket bekvämare . Min kjol var en aning tight haha.

Igår så satt vi och Spelade Wii nästan hela dagen tills jag gick hem så jag har inte mycket mer att säga om Lördagen.

Hahaha.. Ja, Bilderna blev lite mysko jag vet, men de här var nog dom två bästa av alla hundra vi tog



Kommentarer
Postat av: Emma

Skit snygga kläder :D

2011-01-06 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0