BADA

Efter skolan följde Mirjam och Medelin med mig hem och badade i poolen :D Vi hade jätte kul och det var jätte varmt i poolen, 26 grader. Senare tog vi cyklarna och åkte hem till Mirjam och hämtade filmen Sagan om ringen 3 och cyklade vidare till ica och köpte godis och sen till kyrkan ( nu tänker ni väll en stor kyrka men nej Filadelfiaförsamlingen) och tilttade på filmen där :) Vi sov ju också där i helgen och kollade på Sagan om ringen 1 och hade grymt kul :D

Nu tror jag att jag ska ta ett dopp igen, jag är sjukt varm. Ha det fint!

Det får bli en bild på min fina vän Medelin eftersom jag inte har någon annan..




Kommentarer
Postat av: medelin

HAHAH! fint där! ;)

2011-06-08 @ 15:24:53
URL: http://medde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0