Hur orkar jag?

1. ditt fullständiga namn? - Viola Lisette Svensson
2. korrekt ålder? - 13 år , fyller 14 i november
3. längd? - 163-165
4. vikt? - 40-45
5. smeknamn? - Lizzan , Lisöt, Kissemisse, Lisetthohoohoh
6. vart bor du? - i en skit by
7. vad gör du på fritiden? - är med vänner och äter choklad
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - blond tjej med långt hår och stora ögon kanske ? ;)
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - mitt ena öra som ser ut som ett alv öra fast jag tycker det är lite coolt
10. vad är du mest nöjd med? - ögonen
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - galen..
12. vad vill du jobba som äldre? - designer eller stylist
13. hårfärg? - blond
14. ögonfärg? - blå , jätte blå ibland!
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - nej, men fråga om ni vill veta nått
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - sometimes
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - oj.. mycket!
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Håret..
19. någon vana? - inte vad jag kan komma på..
20. lyckotal? - 11
vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - Emoliaaahahah
22. hur många nära vänner har du? - finns några stycken.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Hahaha självklart xD
24. vet många personer vem du är? - Hur ska jag veta det -.-'
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Jag hör mitt namn ganska ofta
26. när var du senast med någon kompis? - igår :)
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nee
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Emilia
29. vem sov senast hos dig? - Emilia

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - ja det tror jag..
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. är du kär? - om man inte räknar med någon kändis så näj
33. tycker någon om dig mer än som vän? -  hur ska jag veta det ?
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - haha det lät som att jag skulle vara 30 år XD
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - va?
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - ja!
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja haha
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - det vet jag inte..
39. i din klass? - nej!

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - haha ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - det va länge sen ;)
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - ne
43. har du pussat någon i motsatta könet? - yes
44. har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. har du pussat den du tycker om? -  -.-'
46. har du pussat någon inför folk? - näää
47. kysst någon inför folk? nej -.-

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - Ja , när någon glaffsar med mat i munnen då får jag panik..
64. vad tänker du på innan du somnar? - beror på vad som har hänt under dagen
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - håret , det låter kanske konstigt men jo så är det..

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Båda ^^
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - det beror..
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästa vännen
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - hahaha

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -


skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - ibland kanske
81. isåfall vem då? - ..
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - HAHAHHAH
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - hahah nej
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - öhmm..
85. kunna sova ute på vintern? - Om man har tusen täcken på sig ^^
86.kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - JA! finns många!
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Haha varför skulle jag göra det?

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Ja :)
89. vad klär du dig i oftast? - Det är olika varje dag ;)
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja!
91. klär du dig dyrt? - nej men jag har några plagg jag fick spara till..
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - min egen stil den är nog mest lik modestilen.

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - min hund
94. haft sex? - ?
95. fått en kram av en helt okänd? - näj
96. ringt någon? - ja
97. blivit uppringd? - jaa
98. funnit kärleken? - nje
99. kollat på google? - tror de

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - typ 30 eller 40 minuter! slöseri med tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 16:11:52
Postat av: Anonym

Hej :) Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphonrskal :) Var gärna med och här är drketlänken till tävligen: http://dreamstrue.blogg.se/2011/june/vinn-ett-iphone-skal.html#comment



Lycka till och glad midsommar :) <3

2011-06-24 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0