100 INLÄGG!

Nu har jag alltså gjort 100 inlägg här i bloggen! Känns nästan som att jag skapade den nyss men det är ju 5 månader sen :o

Det är första maj nu med och igår va det valborg. Jag och min familj gåck vid 6 till våra grannar och åt jätte god mat och senare gick Emilia och jag ner till brasan i lanhagen där vi träffade Mirjam med. Och jag kan fortfarande inte fatta hur Emilia kunde vinna typ världens största rosa nalle på lotteriet :( Aja hon ska alltid ha sånn tur! -.-

Men nu ska jag åka till oskarshamn och äta. Ha en fin dag! :)

Tyvärr hade jag bara med mig min mobil som har en sånn grym kamera..

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-02 @ 12:47:05
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0