BLABLABLA..

Hej! dåliga nyheter.. min kamera är sönder! Saknar den redan! Jag får önska mig en ny i julklapp. Så tyvärr kommer det bli dålig uppdatering tills jul antar jag. Vet inte redigt hur jag ska klara mig i 2 månader!?

Har precis tagit en dusch efter mycket dansande med tjejerna. Nu ska jag äta upp min sista chokladbit och sen sova!

Helgen kommer bli så sjukt kul! Från fredag till lördag ska jag sova över med Medelin och Mirajm! och på Lördag åker Emilia och jag till kalmar för att se breaking dawn! Sen blir det väl att stanna uppe halva natten och spela Wii tills vi somnar! Så länge sen vi spelade Mario! ( ingen har så kul som vi när vi spelar! ) Haha..Längtar!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh så tråkigt att din kamera är sönder! :(

Hoppas du får en ny så fort som möjligt , älskar dina bilder! :)

2011-11-16 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0