TILLBAKA!

Var beredda på ett långt inlägg :Oj! Hur ska jag börja det här inlägget? Jag hade nästan glömt bort min blogg totalt till och med hur den såg ut! Jag kan ju säga att min dator har varit sönder i mer än två veckor och sen var jag ju på öland i två veckor så alltså har jag inte bloggat på en månad!! Ni måste ha saknat mig riktigt mycket!? ;) eller? Vi får säga att det har varit en lååång blogg paus så blir det lättare.

Så.. vi börjar med öland: Jag minns det knappt haha, joda, Dom 2 veckorna var sjukt roliga med familjen och Emilia som var med. Det var många dagar då solen sken och jag fick en brun kropp medans vi hängde inne i borgholm och satt och åt glass. Sedan gick vi och bytte om och gick ner till havet och badade. Underbart! Det var några kvällar då vi gick ner till stenarna och satte oss och bara myste vid solnedgången vid havet och många dagar då vi sprang till poolen också till badhuset och varje kväll vi gick och köpte en massa godis och skit och kollade på film. juste jag höll på att glömma att vi var i kalmar och såg den sista harry potter filmen i 3D med och jag som aldrig har sett någon harry potter film eller läst någon av böckerna men jag tyckte den var sjukt bra! räcker det? hoppas ni förstog hur bra jag hade det.

Dom sista dagarna saknade jag mina fina vänner och min säng sjukt mycket! Så jag var glad när jag kom hem. Jag var med Medelin och Mirjam dagen efter jag kom hem så ingen vila för mig inte. Vi gjorde det vanliga , dansa, lyssna på musik, spela Wii osv..Jag var senare med Medelin och vi åkte ut med hennes båt till en fin liten ö. Mysigt! sen har jag varit hos tandläkaren i oskarshamn! wohooo! roligt roligt! nej haha men det blir alltid bättre med en shopping runda efter och när jag kom hem åkte vi till mammas jobb och fixade mitt inte så fina hår. Jag klippte lite på topparna och en bra bit på luggen och gjorde håret mörkare , mörk blondt som min nartuliga hårfärg. jag bara kännde för det och jag blev kanske inte super nöjd men det blir jag aldrig! vill ni ha en bild på det? jag får försöka fixa det om jag kommer ihåg. jo dagen efter blev det kalmar på Rix Fm festival med Medelin och Emilia! sjukt roligt! Vi shoppade och åt god mat och senare gick vi ner och kollade på artisterna. Ingen jag såg fram emot eftersom det inte är min smak men det är ju roligt att se. Dagen efter det blev det att träffa Mirjam och Medelin och stanna där över natten. Medelin och jag har äntligen lärt oss klart en dans och vi började men en ny! senare på kvällen åkte vi till kyrkan och sov där även om det inte blev så mycket sömn. Vi somnde vid 5 och vaknade vid halv 11 först av mirjams mobil som ringde och sedan min. Vi gich hem till Mirjam och kollade på klipp och fortsatte dansa och senare på kvällen gick vi till kyrkan igen och träffade folk och kollade på film och lekte lekar och en massa annat.

Så har allting ungefär varit. En underbar sommar! eller vad säger jag den är ju inte slut än, det än en vecka kvär sen börjar skolan men det betyder ju inte att sommaren är över. eller hur? Blir ni arga om jag erkänner att jag saknar vintern? Ja, nu vet ni det.. Dom mysiga jackorna och snön man bara kan kasta sig i.

Jag ska ta och sluta skriva nu, jag har skrivit och hållt på i en timma nu.

här får ni bilder från öland:


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fina foton!



//anna

driver webshoppen Avanna

linnen tshirts magtröjor med mera.

www.avanna.se

2011-08-16 @ 21:30:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

2011-08-17 @ 16:12:50
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Sarah

Vackra bilder och gud vad fin du är! D:

2011-08-19 @ 18:27:41
URL: http://anotherfearlessworld.blogspot.com/
Postat av: Sissi

fina solnedgångar :)

2011-09-30 @ 18:39:35
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0