Lördag

Hejhej. Det blev ingen bloggning igår men jag får ta och göra det idag. Jag hade en jätte mysig dag igår med god paj och sallad och massor som jag inte orkar sitta och skriva om haha och sen film med godis. Jag beställde också hem lite nya kläder som jag verkligen behöver nu till hösten! Imorgon åker jag ,mamma och pappa till kalmar och handlar lite med så då kanske jag hittar något :)

Jag sitter och väntar på att Mirjam ska ringa så att jag kan åka till henne och träffa henne och Medelin sen ska vi till kyrkan en stund :) Och jag kommer nog vara ensam hemma ikväll men jag får hoppas broderJakob kommer hem ;)så då får det bli film. igen.

Men nu ska jag fixa mig lite så hörs vi kanske senare ikväll om jag orkar eller så hörs vi imon :)

Juste jag sa att jag skulle lägga upp en bild på min nya hårfärg . Jag funderar på att få det mer kastanjbrunt så jag kommer nog tona det lite till och kanske några få slingor :)

Det har blivit ljusare dom senaste dagarna så det är inte redigt denna färgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0