PACKAPACKAPACKAKCAKAKAKKA

Min dag har ungefär sett ut så här : Vaknade vid 12 och började packa det sista tills imorgon senare gick jag ut i det fina vädret som inte var så fint senare somnade jag igen och när jag vaknade igen så var klockan halv 4 och då skulle jag äta senare somnade jag igen haha hur kan jag sova så mycket!? och vaknade av att emilia ringde, så typiskt emilia! och ja nu sitter jag och ritar och äter glass ^^

Jag hinner nog skriva ett inlägg innan jag åker till öland och stannar där i 2 veckor. Jag vet inte om jag kommer ha någon dator men jag tror ni klarar er utan uppdatering;) eller?

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fin bild! :D

2011-08-15 @ 19:52:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0