BIO,KALMAR,SHOPPING,KALMAR,NÖJD!

Tjenare!

Mitt humöt är på topp efter en sjuukt härlig,rolig och underbar helg. Eller ska jag säga helg? aja, Fredagen började med 2 prov och det gick väll sådäd.. så går det när man övar sista dagen. och sen så åkte jag,mirjam och hennes 3 systrar till kalmar på bion pirates of the caribbean 4 i 3D den var grym! och läskig.. *Hosst* jag skrek ju iaf inte så alla hörde. ;) och när vi kom hem cyklade vi ( 11 på kvällen) och köpte pizza. sen så dansade vi och lite annat.. När vi vaknade eller jag vaknade ju lite senare än henne menmen sen så stack vi till kalmar och shoppade kläder , vi träffade också på Sarah och hennes syster som vi va med :) En lyckad helg med mycket skratt så tårarna bara rann :D jusste jag köpte jätte fina kläder som jag är jätte nörd med men tyvärr kunde jag inte hitta något till skolavslutningen så nu ska jag ta och titta om jag ska beställa något.

Nu sitter jag här och äter ur en fet godispåse och gör.... ingenting speciellt. Ska snart ta fram hörlurarna till mobilen och öva på dansen till shy boy :) jag är mer än halvägs. är till rappet och jag känner mig lite smått grym ;)

tänkte lägga upp en tidig morgon bild där mirjam sover så sött men då hade jag varit taskig .. det får räcka med dom här söta bilderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0