HOPPSAN!

Oj.. Det var inte meningen att det skulle bli så här många dagars mellanrum med mina inlägg! Sry..

Menmen.. Kom hem från mirjam för ungefär 1 timma sen. Vi kollade på ice age 3, Åh vad jag älskar dom filmerna! Det är precis i min humor och det är nog den bästa tecknade filmen någonsin! enligt mig.. Och när man döper namn till alla i filmen som man passar bäst till  ,då blir det ännu roligare! kan ni gissa vem jag fick va i ice age? -.- juste! Sid.. Haha!

Juste.. headern och designen. Ja, jag får se när jag gör en. jag har gjort några men inte blivit nöjd. Hade tänkt att inte bara blogga om mina foton och vad jag gör om dagarna utan börja med lite mode, tipps och inspration. låter det bra? foto känns inte redigt som jag även om jag älskar att fota ..

Men nu blir det natti natti för mig.. sov gott alla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0